a versatilidade dos materiais: maior ou menor con cartas
Nestas semanas houbo unha proposta de xogo coa baralla española ou a francesa para a ordenación do 1 ao 10. Algunhas familias ensinaronlle aos nenos a xogar ao cinquillo e outras estableceron comparativas entre as cartas e o contaxe.
Xa na aula con barallas non convencionais ( de puntos, de outono...) xogabamos a quen tiña a carta máis alta ou con maior número de obxectos.
Isto ímolo facer coa baralla española ou francesa.
Precisamos unha ou mellor dúas barallas das que quitaremos as figuras.( se poden ser de 48 cartas mellor). Xogase en parella e repartense todas as cartas en dous mazos. Cada xogador bota unha carta sen mirala, dáselle a volta e gaña quen ten a maior ou a menor según a consigna na que quedaramos ( obter o maior número ou o menor). Ata de agora solo xogamos a maior , máis é interesante o da menor. Estableceremos ou tempo ou ata rematar as cartas.Para nenos con máis dificultades usaremos solo atá o cinco. É importante que non precisen contar que sexa a golpe de vista. En matemáticas chamase subitización.
Xa na aula con barallas non convencionais ( de puntos, de outono...) xogabamos a quen tiña a carta máis alta ou con maior número de obxectos.
Isto ímolo facer coa baralla española ou francesa.
Precisamos unha ou mellor dúas barallas das que quitaremos as figuras.( se poden ser de 48 cartas mellor). Xogase en parella e repartense todas as cartas en dous mazos. Cada xogador bota unha carta sen mirala, dáselle a volta e gaña quen ten a maior ou a menor según a consigna na que quedaramos ( obter o maior número ou o menor). Ata de agora solo xogamos a maior , máis é interesante o da menor. Estableceremos ou tempo ou ata rematar as cartas.Para nenos con máis dificultades usaremos solo atá o cinco. É importante que non precisen contar que sexa a golpe de vista. En matemáticas chamase subitización.
Comentarios
Publicar un comentario